Povodom aktualnih događaja

Povodom aktualnih događaja

Poštovani klijenti,

kriza koju je izazvalo širenje koronavirusa i našu je tvrtku stavila pred ozbiljne izazove. Odazvali smo se apelima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i Stožera civilne zaštite i dali svoj doprinos u suzbijanju pandemije kojoj se još uvijek ne nazire kraj.

Velikom dijelu naših zaposlenika omogućili smo rad od kuće, a fizički kontakt ostalih djelatnika sveli smo na preporučenu udaljenost od 2 metra. I za kontakte s klijentima, naravno, vrijede iste mjere opreza: zaštitne maske, rukavice, dezinfekcijska sredstva za ruke. Sve se prostorije redovito čiste i dezinficiraju, a posebno kvake, prekidači, tipkovnice, radne površine i rukohvati.

Cilj nam je i dalje nastojati da naša usluga, usprkos sadašnjim ograničenjima, ostane na jednako visokoj razini kao i do sada. Svi su naši djelatnici dostupni za Vaše narudžbe i pitanja u isto vrijeme: svakoga radnog dana od 8 do 16 sati.

Zbog specifične prirode naših artikala, savjetovali smo se s našim europskim poslovnim partnerima o načinu na koji oni posluju u sadašnjim uvjetima. Posebno smo se zanimali za zdravstveni aspekt, odnosno kako na najbolji način izbjeći bilo kakvu mogućnost inficiranja. Prema njemačkom Saveznom institutu za vrjednovanje rizika (ožujak 2020.), koronavirus na kartonu može ostati infektivan do 24 sata.*

Da bismo isključili tu mogućnost, nakon pakiranja robu ostavljamo u našem skladištu 24 sata, i tek vam je potom šaljemo putem dostavnih službi.

Kao što vam je poznato, isporuke su bile vrlo brze; već sljedećega radnog dana. Sada, međutim, valja računati s mogućnošću manjih kašnjenja jer mnoga transportna poduzeća rade smanjenim opsegom.

Nadamo se da ćemo zajedničkim provođenjem zdravstvenih mjera uspjeti prevladati izazov pred kojim smo se našli i uskoro se vratiti redovitom načinu poslovanja!

Vaš
Krešimir Jadro
direktor

Show Buttons
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Linkdin
Contact us
Hide Buttons